måndag 31 januari 2011

SÅ SMART

okej jag har en bra grej och en dålig, den dåliga är att jag har super mycket plugg att göra!!
det bra är att jag har fått ledigt till Köpenhamn !! jag har väl inte sakt det här på bloggen men jag ska med min bästa kompis emmy erlander som jag väl skriver om varje dag hennes mamma och min mamma på fashion week i Köpenham vi sticker på torsdag morgon och är tillbaka lördag kväll. Det ska bli super kul !!  ja så den här veckan har jag tusen saker att göra innan vi sticker på torsdag, men som tur var fick jag just nu min söta lilla syster att städa mitt rum, och jag tror att hennes underbara kompisar hjälper henne... fast dom får faktiskt ha min data resten av dagen. hihi jag är såå smart ! nej men nu måste jag gå han en bra måndag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar